As Islamic Andaz
Rohaani Beemari(रूहानी बीमारी )
हज़रत शुऐब अलैह० के ज़माने में एक शख़्स यह कहता रहता था के "मुझसे बे शुमार जुर्म और गुनाह सरज़द होते रहते हैं अल्लाह के करम से मुझे कुच्छ नहीं होता "हज़रत शुऐब अलैह० ने कहा अरे बे वक़ूफ़ तू सिराते मुस्तक़ीम से भटक गया है तेरी मिसाल उस स्याह देग की सी है जिस पर उसी का रंग चढ़ता रहता है इसी लिए तेरे अमले बद ने ने तेरी रूह की पेशानी बेनूर करदी है तेरे क़ल्ब पर ज़ंग की इतनी तहे चढ़ गयी है के तुझे खुदा के राज़ दिखाई नहीं देते
जो बदनसीब गुनाह में आलूदा हो और ऊपर से इसरार करे के मुझे कुच्छ नहीं होता तो उसकी अक़्ल पर खाक पढ़ जाती है उसे कभी तोबा की तौफ़ीक़ नहीं होती यहाँ तक के उसे गुनाह के कामों में लिज़्ज़त मिलने लगती है वह शख्स गुमराह और बे दीन हो जाता है उसमे हया और निदामत का अहसास ही बाक़ी नहीं रहता
हज़रत शुऐब अलैह ० की बातें सुनकर उस शख्स ने कहा , आप साहब आपने सही फ़रमाया , लेकिन आप ये बताओ की अल्लाह ताआला मेरे गुनाहो का माखज़ा करता है तो उसकी अलामत क्या है
बारगाहे खुदा बंदी से इरशाद हुआ , में सत्तारूल उयूब हूँ
अलबत्ता इसकी गिरफ्त की एक वाज़ेह अलामत ये है ये नमाज़ रोज़े की पावंदी करता है , ज़कात भी अदा करता है , लम्बी लम्बी दुआएं भी मांगता है और नेक अमल भी दिखावे के लिए करता है
लेकिन इसकी रूह को इन इबादतों और नेकियों से ज़र्रा बराबर भी लिज़्ज़त नहीं मिलती -ज़ाहिर में इसकी नेकियाँ खुशु और ख़ुज़ू से लबरेज़ हैं लेकिन बातिन में पाक नहीं
इसको किसी इबादत में भी रूहानी सुकून हासिल नहीं होता
इसकी मिसाल ऐसी है जैसे दरख़्त में अखरोट तो अनगिनत लगे हों मगर उनमे मग़ज़ न हो इबादत और नेकियों का फल पाने के लिए ज़ौक़ दरकार है
जब उस शख्स को अपने बातिन का पता चला और अपनी रूहानी बीमारी मालूम हुई तो बहुत हैरान और परेशान हुआ
इन्सान इस खुश फहमी में न रहे के उसकी बद अमली और ग़लत कारी पर उसकी गिरफ्त नहीं होती गिरफ्त का अंदाज़ मुख़्तलिफ़ क़िस्म का होता है
Translate
حضرت شعیب علاء میں ایک شخص کہا کرتا تھا کہ "میں جرم کا مرتکب ہوں اور جرم ہوتا ہے ، میں اللہ کے فضل و کرم سے نہیں روندتا" حضرت شعیب علیi نے کہا ، "اوہ ، یہ تاریک چراغ کی مانند ہے ، جس کا رنگ چڑھتا رہتا ہے ، اسی وجہ سے آپ کے عملے نے آپ کی روح کو ختم کردیا ، آپ کے کلب پر اتنا زنگ آلود ہے کہ آپ کو خدا کے راز نظر نہیں آتے ہیں۔
ایک شخص جو ایک گناہ گار جرم میں بدقسمتی رکھتا ہے اور اس پر اتفاق کرتا ہے کہ میں ناراض نہیں ہوں ، اپنی دانشمندی پر اپنی دانشمندی کو پڑھتا ہوں ، اسے توبہ کے ذریعہ کبھی بھی خیال نہیں رکھا جاتا ہے ، چاہے وہ جرم کی سرگرمیوں میں احترام کرنا شروع کردے ، انسان گمراہ اور محروم ہے ، اس میں چلا جاتا ہے اور نیند کا احساس باقی نہیں رہتا ہے۔
حضرت شعیب علیi کا کلام سن کر اس شخص نے کہا
آپ اللہ نے صحیح فیصلہ کیا ہے - لیکن مجھے بتائیں کہ اگر اللہ تعالٰی میرے گنہگار کی خواہش کرتا ہے تو پھر اس کا کیا عالم ہے
میری شادی بارگا خدا وانڈی سے ہوئی۔ میں ستار العیوب ہوں
تاہم ، اس کی گرفتاری کی ایک وجہ یہ ہے کہ یہ نماز پڑھتی ہے ، روزے رکھتی ہے ، زکوٰ ادا کرتی ہے ، لمبی لمبی نماز اور نیک اعمال مانگتی ہے۔
لیکن اس کی روح کو ان دعاؤں اور نیکیوں سے یکساں احترام نہیں ملتا ہے - در حقیقت اس کے اہداف خوشو اور خوزو سے ہیں لیکن باتین میں پاک نہیں
یہ کسی بھی دعا میں روحانی سکون حاصل نہیں کرتا۔
اس کی مثال اس طرح ہے جیسے اخروٹ عدالت میں ان گنت ہیں ، لیکن ان میں کوئی جوش نہیں ہے ، اس کی عبادت اور نیکی کا ثمر حاصل کرنا ضروری ہے۔
جب اس شخص کو اپنی بیٹی کے بارے میں پتہ چلا اور اسے اپنی روحانی بیماری کا پتہ چلا تو وہ بہت حیران اور پریشان ہوا۔
-:نوٹ
فرد اس خوش مزاج میں نہیں رہتا ہے کہ وہ اپنے خراب کام اور غلط کیریئر پر پھنس نہیں جاتا ہے ، کیچ کی قسم بہت مختلف ہے۔
Islamic Message Story :
To Dotson agar apko hamre is story se kuchh seekhne ko mila hau, ye story apne doston me zahoor share karna , taki apko bhi share karne ka sawab mile
Dua men yad rakhiyega
Allah Hafiz

MashaAllah
ReplyDelete